Doprava a způsoby platby

 

 

 

 

Způsoby uhrazení objednávky:

Způsob platby Poplatek za službu Trvání úhrady objednávky

Na dobírku

25 Kč PŘI VZDVIHNUTÍ


Kartou

ZDARMA IHNED

bankovní prevod

Bankovní převod

ZDARMA 2-3 PRACOVNÍ DNY


Apple/Google pay

ZDARMA IHNED

*Aktuální ceny za dopravu naleznete v košíku při vytváření objednávky v bodě 2. (Doprava & platba).

 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Doručení na adresu

Zásilku vám doručíme přímo na zadanou adresu ať už domů, nebo třeba i do práce. O dni a době doručování vás budeme předem informovat.

Doručení do Z-BOXu

Z-BOX je samoobslužné výdejní místo, které je otevřeno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zásilku si zde vyzvednete bezkontaktně, a to klidně i uprostřed noci. Z-BOX otevřete prostřednictvím mobilní aplikace Packeta.

Doručení na výdejní místo

Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku na jednom z našich výdejních míst. Vyberte si to, které máte po ruce a pro zásilku si sem odskočte, když budete mít čas.

Více o možnostech doručení zásilek se dozvíte na: www.zasilkovna.cz/prijem

 

Dalšie informácie:

Zásielka na dobierku do Z-BOXu? Viac sa dozviete na: www.zasilkovna.cz/zbox

Ak si prajete predĺžiť dobu uloženia zásielky alebo zmeniť adresu doručenia pričom balík už je v preprave, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: www.zasilkovna.cz/kontakty

V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout, dejte vědět Packetě a úložnou lhůtu Vám zdarma prodlouží až na 21 dní. Úložnou dobu zásilky můžete prodloužit také v mobilní aplikaci Packeta. V Z-BOXu je úložná doba omezena. Během vánoční sezóny může být úložná lhůta zásilky a možnost jejího prodloužení dočasně zkrácena.

 

 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Doručení na adresu

Zásilku vám doručíme přímo na zadanou adresu ať už domů, nebo třeba i do práce. O dni a době doručování vás budeme předem informovat.

Doručení do PPL Parcel-Boxu

Parcel-Box je samoobslužné výdejní místo, které je otevřeno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zásilku si zde vyzvednete bezkontaktně, a to klidně i uprostřed noci. Parcel-Box otevřete prostřednictvím čísla "PIN", které obdržíte při procesu doručování Vaší zásilky.

Doručení na výdejní místo

Nechcete čekat na kurýra? Vyzvedněte si zásilku na jednom z našich výdejních míst. Vyberte si to, které máte po ruce a pro zásilku si sem odskočte, když budete mít čas.

Informaci o stavu zásilky naleznete v Trackingu na stránce www.ppl.cz/vyhledat-zasilku na základě zadání čísla své zásilky.
 
Možnost změnit adresu nebo den doručení
Při odesílání zásilek prostřednictvím produktu PPL Home, je příjemce zásilky den předem informován o doručení zásilky a v den doručení zásilky je informován o hodinovém intervalu, ve kterém mu kurýr zásilku doručí. Ve všech avizačních zprávách zaslaných k tomuto produktu máte možnost online změnit den nebo adresu doručení.
 
Jiné dotazy
Pokud máte dotazy, které se netýkají zmíněných událostí, můžete kontaktovat PPL mailem na adrese www.ppl.cz/kontaktni-formular Pracovníci zákaznického servisu PPL Vás budou kontaktovat.
 
Jak mohu změnit termín nebo místo doručení?
Pokud vám nevyhovuje datum nebo místo doručení balíku, můžete si balík přesměrovat, avšak je třeba vzít v úvahu pokyny od přepravce uvedené zde: www.ppl.cz/doruceni-baliku Potom postačí kontaktovat zákaznický servis PPL e-mailem na info@ppl.cz, pomohou vám s vašimi požadavky.

 

Doplňující informace:


DOBA DORUČENÍ:

Pokud si objednávku vytvoříte v pracovní den do 10:00 hodin. na zboží, které je skladem, Vaši objednávku zabalíme a odešleme ještě v daný den. Balíček bude za 1-3 pracovní dny u Vás. Je však třeba zdůraznit, že tato doba může být ovlivněna některými faktory. Například, jakákoli objednávka zpracovaná během víkendu nebo svátku vyžaduje větší časovou náročnost, což může dodatečně prodloužit dobu doručení Vaší zásilky. Vždy však minimalizujeme jakýkoli vliv na dobu doručení zásilek.

 

 

Zpět do obchodu